Bob BOBBED Bob...
Odkryj PRAWDĘ, używając ZMYSŁU SZERYFA (SHERIFF-SENSE), który podpowie ci, kiedy zbliżysz się do wskazówek!
Odkrywaj podobne do Skyrim góry Bobalachin, by odnaleźć Szeryfa Boba w zagadkowej sprawie, jednocześnie zachwycając się przyrodą dookoła.
Inspiracją gry był zarzut Markipliera i Wade'a pod adresem Boba w podcaście Distractible (choć uważamy, że nie musisz go oglądać, by cieszyć się tą grą).
Dla prawdziwych demonów szybkości – zmierz swój czas podczas okrążania płotu i zbierania wszystkich dziesięciu przedmiotów! Nie jesteśmy aż tak biegli, jeśli chodzi o tworzenie gier, więc nie zaprogramowaliśmy tego elementu (i pewnie były ku temu inne powody).
64-bitowy Windows 10 (wersja 1909 w wydaniu 1350 lub nowszym albo wersje 2004 i 20H2 w wydaniu 789 lub nowszym). Działa też na Windows 11.