Bob BOBBED Bob...DEMO
You can use the SHERIFF-SENSE to guide you to the TRUTH, alerting you when you get close to clues!
You’re very responsible and never get scared and are always punctual writing notes after so many years in the force. Mysterious floating/disappearing trees don’t exist. No mountain demons either.
You can explore the Skyrimish Bobalachin mountains, finding Sheriff Bob in the mystery of the case and the beauty of the nature around him.
Inspired by an accusation by Markiplier and Wade against Bob on the Distractible podcast (though we think you may not have to see it to enjoy this game).
For those speed demons, you can TIME YOURself going around the fence or getting all ten items! We aren’t that speedy when it comes to game dev, so we didn’t program that in (& there were probably other reasons).
Windows 10 64-bit version 1909 revision .1350 or higher, or versions 2004 and 20H2 revision .789 or higher. Windows 11 also works.