Bob BOBBED Bob...DEMO
Diinspirasikan atas tuduhan Markiplier dan Wade terhadap Bob tentang audio siar Distractible (namun kami rasa anda tak perlu menonton audio siar itu untuk menikmati permainan ini).
Bagi pemain yang kaki pecut, anda boleh MENCATATKAN MASA ANDA melepasi halangan atau mendapat kesemua sepuluh item! Kami tidaklah laju apabila melibatkan pembangun permainan, oleh itu kami tidak menyertakan program itu (& mungkin ada beberapa sebab lain juga).
Windows 10 64-bit versi 1909 semakan .1350 atau lbh tinggi atau v.2004 dan 20H2 smk.789 atau tgi. Windows 11 juga boleh.