Bob BOBBED Bob...DEMO
Seni GERÇEĞE götürmesi için ŞERİF İÇGÜDÜLERİNİ (SHERIFF-SENSE) kullanabilirsin, ipuçlarına yaklaştığında sana uyarı verir!
Skyrimvari Bobalachin dağlarını keşfedebilir ve Şerif Bob olarak vakanın gizemine kapılıp etrafındaki doğal güzelliklerin keyfini çıkarabilirsin.
Distractible podcast'inde Markiplier ve Wade tarafından Bob'a karşı yapılan bir suçlamadan ilham alıyor (bize sorarsan oyundan keyif almak için bölümü izlemene gerek olmayabilir).
Hızlı iblisler için çitin etrafından dolaşırken veya on eşyanın tümünü alırken harcadığın vakti ÖLÇEBİLİRSİN! Oyun geliştirme konusunda o kadar da hızlı değiliz, bu yüzden zamanlayıcı eklemedik (muhtemelen başka nedenleri de vardı).
Windows 10 64-bit sürüm 1909 derleme .1350 veya üstü / 2004 ve 20H2 sürümü .789 revizyonu veya üstü. Windows 11 de olur.