BodyCamera Shooter
BodyCamera Shooter to strzelanka FPS, w której widzisz wszystko, zaczynając od kamery umieszczonej na twoim wojowniku i poruszając się przez realistyczne opuszczone budynki i ruiny, próbując wyeliminować wszystkich przeciwników. Udaj się na pole bitwy i ciesz się wyjątkowym doświadczeniem gry! BodyCamera Shooter oferuje ultrarealistyczną strzelankę z perspektywy pierwszej osoby! Masz tylko jeden cel - ukończyć poziom. Zniszczyć każde zagrożenie.