FREE PACK: The Aesir (Soul Core Extension)
Jest on starszym synem Odin i ma od natury boską moc. Raz nawet zdobył wygraną nad wszystkimi bogami w meczu zapierdnięcia rąk.
Ponieważ matka Thor, Jord, jest 「Primeval Giant」, Thór odziedziczył krew i siłę. Nie tylko opanował umiejętności walki Pierwotnych Gigantów, ale także ma zwinne ruchy bogów Aesir.
"By władać Dziewięcioma Krainami potrzeba żelaza i krwi, a ja dzierżąc Mjölnir, zdobędę szacunek dla Aesir!"