BoltBreak
W Boltbreak walczysz wrogów, którzy posiadają moce podobne do twoich, i będziesz musiał twórczo wykorzystać swoje umiejętności, aby stać się ostatnim bohaterem. Czy masz to, czego potrzeba, aby przetrwać na Super Arena?