BoltBreak
Boltbreak'te, sizinkine benzer güçlere sahip olan düşmanlarla savaşacaksınız ve son kahraman dururken ortaya çıkmak için yeteneklerinizi yaratıcı bir şekilde kullanmanız gerekecek. Süper arenada hayatta kalmak için gerekenlere sahip misiniz?