Podobało ci się oczyszczanie świata z heretyków? Złap za swój święty miecz łańcuchowy i niezawodny bolter, a następnie rzuć się w kolejną pełną adrenaliny strzelaninę, bo twój ulubiony ultramarine powrócił! Dzięki nowemu DLC Forges of Corruption możesz przelać kolejne hektolitry krwi. Przeżyj całkowicie nową kampanię składającą się z 5 poziomów z różnorodnymi lokalizacjami inspirowanymi ponurym światem Warhammer 40 000.