Sapkınları arındırırken çok mu eğlendin? Kutsal testere kılıcını, güvenilir bolter'ını al ve adrenalin pompalayan başka bir çatışmaya hazırlan çünkü en sevdiğin Üstün Denizci geri döndü! Oyunun yeni DLC'si olan Forges of Corruption ile Boltgun'ın kan festivalini başka bir seviyeye taşı. Warhammer 40,000'in amansız karanlık öğretisinden esinlenilen çeşitli ortamların yer aldığı 5 seviyeden oluşan yepyeni bir sefere başla.