Book of Yog Idle RPG
The Book of Yog is a 3D idle RPG game presented with a Cel-Shading art style. You can rally heroes, develop the kingdom and explore the secrets of a lost world. Dozens of heroes, hundreds of skills, thousands of loot for you to combine freely. Come to embark on a journey to build the strongest team!