Borderlands 3 Bounty of Blood
Witaj na Gehennie, brutalnej planecie na obrzeżach kosmosu. Przybywasz do skromnego miasteczka Vestige w nadziei, że uda Ci się zgarnąć nagrodę za bandę The Devil Riders — brutalny gang ujeżdżających bestie najemników. Przetrwają tu tylko najbardziej nieugięci poszukiwacze przygód, tacy jak Rose — twarda jak skała wojowniczka, która posługuje się swoją kataną równie umiejętnie, co pistoletem — czy Juno — zaprawiona w bojach awanturniczka, którą większość tubylców nazywa „The Hatchet”.
Aby stawić czoła bandzie The Devil Riders i przetrwać na planecie Gehenna, będziesz musiał(-a) opanować kilka nowych sztuczek. Tutejsze rośliny i eksperymenty pozostawione przez tajemniczą firmę otwierają nowe możliwości podczas zarówno walki, jak i poszukiwań — sprawiając choćby, że wrogowie będą rzucać się na swoich sojuszników po zjedzeniu ziela „Traitorweed”, czy umożliwiając przenoszenie się do odległych zakątków planety z użyciem maszyny „Telezapper”, i nie tylko. Nowe pojazdy „Jetbeast” posłużą Ci jako niezawodne rumaki — te uzbrojone po zęby poduszkowce z łatwością dostosujesz do swoich potrzeb. A wszystko to przy dźwiękach głosu tajemniczego narratora, który będzie opowiadać o szczegółach Twojego brutalnego bohaterstwa.
Sięgnij po swojego sześciostrzałowca — czy czego tam teraz Łowcy Skarbu teraz używacie — i pozbądź się przeklętego gangu The Devil Riders raz na zawsze.