Borderlands 3 Bounty of Blood
Uzayın eteklerindeki acımasız sınır gezegeni Gehenna'ya hoş geldin. Canavarlara binen zalim paralı askerlerden oluşan The Devil Riders'ın başına konulan ödülü almak umuduyla mütevazı bir kasaba olan Vestige'a geldin. Burada yalnızca en mücadeleci insanlar hayatta kalmayı başarıyor. Örneğin katanası tabancası kadar ölümcül, çakı gibi bir savaşçı olan Rose ve çoğu yerlinin The Hatchet lakabıyla tanıdığı sert mizaçlı, kavgacı Juno gibi.
The Devil Riders'ı alt etmek ve Gehenna'da hayatta kalmak için birkaç yeni numara öğrenmen gerekecek. Gizemli bir şirket tarafından geride bırakılan yerel bitkiler ve deneyler yeni dövüş ve keşif yöntemleri kullanmanı sağlıyor. Traitorweed ile düşmanlarını birbirlerine karşı kışkırtabilir, Telezapper ile kendini uzak bölgelere ışınlayabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsin. Ağır silahlarla donatılmış, özelleştirilebilir bir uçan motor olan yeni Jetbeast aracı her zaman güvenebileceğin bineğin olacak. Tüm bunlar yaşanırken esrarengiz bir anlatıcı senin paldır küldür kahramanlıklarının detaylarını anlatıyor.
Altıpatlarını ya da şu günlerde senin gibi Vault Hunter'lar neyi seviyorsa onu kap ve o lanet olası Devil Riders'ı cehenneme gönder.