Borderlands 3: Designer's Cut
Expand your Borderlands 3 experience with the Designer's Cut add-on content, featuring the new Arms Race mode and an additional skill tree for every Vault Hunter when you own this DLC! Arms Race is the galaxy's premier reality murder show. This endlessly replayable mode is a mad dash to gear up your Vault Hunter from scratch and extract the best loot you can find, lest you die and lose it all. This content requires Borderlands 3 to play and is included in Season Pass 2.