Borderlands 3: Designer's Cut
Borderlands 3 deneyimini, bu DLC'yi edindiğinde yeni Arms Race modunu ve her Mahzen Avcısı için ek yetenek ağacını içeren Designer's Cut eklenti içeriğiyle artır! Arms Race galaksinin üst düzey cinayet reality show'udur. Bu sürekli yeniden oynanabilir mod, ölüp her şeyi kaybetmemek adına Mahzen Avcını sıfırdan donatıp bulabildiğin en iyi ganimeti çıkarmak için çılgın bir koşuşturmadır. Bu içerik Borderlands 3 gerektirir ve Season Pass 2'ye dâhildir.