Borderlands 3 - Gold Weapon Skins Pack
Gold Weapon Kıyafet Paketi ile Borderlands 3'teki favori silahlarınıza değerli mücevherler katın. Bu paket tüm silahlara uygulanabilen bir altın silah süs eşyası ile altın silah görünümleri içermektedir.