Borderlands 3 Guns, Love, and Tentacles The Marriage of Wainwright & Hammerlock
Hammerlock and Wainwright are inviting you to their engagement party on the ice planet of Xylourgos, where a gargantuan monster lies frozen above a village full of deranged occultists. Fight back against forces of otherworldly evil with the help of the galaxy's most badass wedding planner: Gaige, a former Vault Hunter who's inseparable from her robot BFF Deathtrap.