Borderlands 3 Guns, Love, and Tentacles The Marriage of Wainwright & Hammerlock
Hammerlock ve Wainwright seni, dengesiz okültistlerle dolu bir köyün tepesinde donmuş, dev bir Yaratığın yattığı Xylourgos adlı buz gezegendeki nişanlarına davet ediyor. En iyi dostu robot Deathtrap'le etle tırnak gibi olan, galaksinin en belalı düğün planlayıcısı eski Mahzen Avcısı Gaige'in yardımıyla kötü güçlere karşı savaş.