Borderlands 3 Moxxi's Heist of the Handsome Jackpot
Yağma avcılığı kariyerinin en büyük skoruna hazır mısın? Moxxi'nin tam senlik bir işi var, tatlım: iyi bir eski moda soygun. Adı çıkmış sahibi Handsome Jack'in ölümünden bu yana tamamen kilit altında olan bir zamanların canlı mekanı, Handsome Jackpot adlı uzay istasyonu kumarhanesinin kontrolünü eline almak istiyor. Durum şu ki, bu özel kumarhane Moxxi'nin hayalindeki projeydi fakat Jack ayrıldıklarında ondan haince çalmıştı. Bu soygun, olabildiğince kişisel ve Moxxi'nin çok ihtiyaç duyduğu bazı sonuçları almasına yardımcı olmak için hayatınla kumar oynayacaksın.
Moxxi harabe istasyonunu yağmalamak için bir mürettebat topladı ve "uzmanların" oluşturduğu aylak takımından ekibine katılmaya layık olduğunu kanıtladın. Başarılı olursanız, Eridium, nakit ve Efsanevi yağma yüklü bir kasa bekliyor; en çılgın hayallerinin ötesinde zengin olacaksın. Sadece küçük bir problem var: Handsome Jackpot, istasyonun kararmasından bu yana içeriye hapsolmuş yüksek alarmdaki Hyperion güvenlik güçleri ordusuna ve çılgın kumarhane müdavimlerine de ev sahipliği yapıyor. Ölümde bile, Handsome Jack her zaman seninle dalga geçmenin bir yolunu bulur.
Bu yüksek riskli soygunda şans senin yanında olacak mı, Vault Hunter? Paraları sökülme ve çiplerin nereye düştüğünü görme zamanı.