Borderlands 3: Multiverse Disciples of the Vault Amara Cosmetic Pack
The Multiverse Disciples of the Vault Amara Cosmetic Pack imagines what Amara the Siren would've looked like if she became a bandit and joined the Children of the Vault!
Initially drawn by the Calypsos' offers of insights into her Siren gifts, Amara comes to view the COV as scrappy rebels banded together against the armies of the corporations. After demonstrating her loyalty and usefulness on the battlefield, Tyreen allows Amara to keep her Siren abilities in the capacity of "Sinister Sister," a holy avatar of Tyreen's will.