Borderlands 3: Multiverse Disciples of the Vault FL4K Cosmetic Pack
The Multiverse Disciples of the Vault FL4K Cosmetic Pack imagines what FL4K the Beastmaster would've looked like if they became a bandit and joined the Children of the Vault!
On their neverending quest to find Death, FL4K determines that the Children of the Vault brush shoulders with her every day. After seeing how zealously the COV hunt the Vaults, killing and dying in droves, FL4K resolves to join the bloody crusade, hoping to get closer to their quarry. Over time, FL4K comes to be seen as "THE H4RBINGER," an omen of destruction. Where they go, Death is sure to follow.