Borderlands 3: Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Moze
Pakiet kosmetyczny Multiverse Disciples of the Vault Moze pokazuje, jak Moze the Gunner wyglądałaby, gdyby została bandytką i dołączyła do Children of the Vault!
Gdy armia Children of the Vault zaczaiła się na Moze, pragnąć ukraść Iron Beara, ta samodzielnie zdziesiątkowała oddział. Ocalali szeptem opowiadali o świętej, której pociski żarły żołnierzy jak stalowa szarańcza. Gdy niektórzy Children of the Vault zaczęli pielgrzymować do Moze, aby pobłogosławiła żołnierzy i ich broń, spragniona towarzystwa i społeczności, jakich zaznała w szeregach Vladofa, kobieta przyjęła rolę „Saint of Iron” (Żelaznej Świętej).