Borderlands 3: Multiverse Disciples of the Vault Moze Cosmetic Pack
Multiverse Disciples of the Vault Moze Cosmetic Pack, bir haydut olup Children of the Vault'a katılsaydı Gunner Moze'un nasıl görünebileceğini canlandırıyor!
Iron Bear'i çalmayı amaçlayan bir Children of the Vault ordusu tarafından pusuya düşürüldükten sonra Moze, düşman kuvvetlerini tek başına yok etti. Hayatta kalanlar, kurşunları tarafından delik deşik edilip onları kevgire çeviren Saint'in namını sessiz fısıltılarla dünyaya yaymaya devam ediyor. Bazı Children of the Vault üyeleri Moze'nin kendilerini ve silahlarını kutsaması için kutsal bir yolculuğa çıktığında Moze, Vladof saflarında sahip olma şerefine nail olduğu yoldaşlık ve topluluk kavramlarına duyduğu özlem ile birlikte "Saint of Iron" rolünü tamamen benimser.