Borderlands 3: Multiverse Disciples of the Vault Zane Cosmetic Pack
Multiverse Disciples of the Vault Zane Cosmetic Pack, bir haydut olup Children of the Vault'a katılsaydı Operator Zane'in nasıl görünebileceğini canlandırıyor!
Kendisini Borderlands'e kadar takip etmiş olma ihtimali olan güçlü düşmanlardan kaçmak için Zane COV'a sızıyor ve Children of the Vault'un isimsiz rütbeleri arasında izini kaybettirmeyi umuyor. Fakat haydutlarla yaşamaya devam ettiği sürece onun da o haydutlardan birine dönüşmesi kaçınılmaz. Damarlarında hâlâ bir Flynt'in kanını taşıyan Zane, ondan önceki kardeşlerinin sorumluluğunu üzerine alarak "Bane Flynt" olarak tanınan bir haydut klanı lideri olma yolunda ilerler.