Borderlands 3: Multiverse Final Form Amara Cosmetic Pack
The Multiverse Final Form Amara Cosmetic Pack imagines what Amara the Siren would've looked like if she never became a Vault Hunter! In the "Partali Renegade" outfit, Amara continued fighting for justice in her hometown, living up to the heroic name bestowed by the people she protects: Tiger of Partali.