Borderlands 3: Multiverse Final Form Amara Cosmetic Pack
Multiverse Final Form Amara Cosmetic Pack, bir Mahzen Avcısı olmasaydı Siren Amara'nın nasıl görünebileceğini canlandırıyor! ""Partali Renegade"" kıyafetinde Amara, memleketinde adalet için savaşmaya devam etti ve koruduğu insanların ona verdiği kahramanca ada yakışacak şekilde yaşadı: Partali Kaplanı.