Borderlands 3: Multiverse Final Form FL4K Cosmetic Pack
Multiverse Final Form FL4K Cosmetic Pack, Mahzen Avcısı olmasalardı Beastmaster FL4K'nin nasıl görünebileceğini canlandırıyor! ""Grand Archivist"" kıyafetinde FL4K, yalnızca bir AI'nin yapabileceği şekilde muazzam bir veri kitaplığını yorulmadan koruyarak önemsiz bir endeksleme biriminden Grand Archivist'e yükseldi.