Borderlands 3: Multiverse Final Form Moze Cosmetic Pack
Multiverse Final Form Moze Cosmetic Pack, bir Mahzen Avcısı olmasaydı Gunner Moze'un nasıl görünebileceğini canlandırıyor! ""Commissar Andreyevna"" kıyafetinde Moze, Darzaran Bay'deki tuzağı başarılı bir şekilde bozarak tüm Vladof ordusundaki en donanımlı görevlilerden biri olmak için Ursa Birliğinde yükseldi.