Borderlands 3: Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack
The Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack imagines what Zane the Operator would've looked like if he never became a Vault Hunter!
The Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack imagines what Zane the Operator would've looked like if he never became a Vault Hunter! In the "Assassin One" outfit, Zane fully embraced the killer edge provided by technological enhancements to become the most fearsome hired killer in the galaxy. He also started conditioning his hair.