Borderlands 3: Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack
Multiverse Final Form Zane Cosmetic Pack, bir Mahzen Avcısı olmasaydı Operator Zane'in nasıl görünebileceğini canlandırıyor! ""Assassin One"" görünümünde Zane, galaksideki en korkunç kiralık katil olmak için teknolojik geliştirmelerin sağladığı en ileri öldüren teknolojiyi tamamen benimsedi. Ayrıca saçına bakım yapmaya başladı.