Borderlands 3 - Neon Cosmetic Pack
Borderlands 3 is a love letter to its fans and a celebration of the style of play it first popularized. Filled with characters from previous installments, and unapologetic in its silly humor and bombastic action, it’s an amusing ride that seems hesitant to innovate.