Borderlands 3: Season Pass 2
Enhance Borderlands 3 with the content add-ons of Season Pass 2, featuring new modes and missions, a 4th skill tree for each Vault Hunter, and unique cosmetic outfits!
This content is included with purchase of the Borderlands 3 Ultimate Edition. Requires Borderlands 3 to play.
Includes Arms Race mode, an endlessly replayable gauntlet challenging you to gear up your Vault Hunter from scratch.
Outside of Arms Race mode, owning Designer's Cut grants access to an additional skill tree for each Vault Hunter character class.