Borderlands 3: Season Pass 2
Borderlands 3'ü yeni mod ve görevleri, her Mahzen Avcısı için 4. yetenek ağacı ve benzersiz kozmetik kıyafetleri içeren Season Pass 2'nin içerik eklentileriyle geliştir!
Bu içerik, Borderlands 3 Ultimate Edition satın alımına dâhildir. Oynamak için Borderlands 3 gerekir.
Mahzen Avcını sıfırdan donatman için meydan okuyan sürekli yeniden oynanabilir bir koşuşturma olan Arms Race modunu içerir.
Arms Race dışında, Designer's Cut'a sahip olmak her Mahzen Avcısı karakter sınıfı için ek yetenek ağacına erişim sağlar.