Borderlands 3 Season Pass Bundle
Season Pass Bundle ile iki sezonluk seçkin Borderlands 3 eklenti içeriği şahane bir paketle senin olacak! Ek hikâye senaryoları, zorlu bir raid boss ve her Mahzen Avcısı için ek bir yetenek ağacı, havalı kozmetik eşyalar vb. ile daha fazla kargaşa yarat!
Moxxi'nin ayak takımı "uzmanlarına" katıl, Hyperion güvenlik güçleri ve çılgın kumarhane tutkunlarıyla kapış ve Handsome Jackpot'ın ganimet kasasını kap.
Eskiden Mahzen Avcısı olup artık düğün planlamacılığı yapan Gaige ve en iyi dostu robot Deathtrap'e katıl, buz gezegeni Xylourgos'taki şeytani güçlere karşı savaş.
Kendisini göstermeyen bir karakterin anlattığı bu çalkantılı hikâyede, canavar binicisi paralı askerlerin yer aldığı saldırgan bir çete olan Devil Riders'ın başına konmuş ödülü alma umuduyla acımasız sınır gezegeni Gehenna'yı ziyaret ediyorsun.
Zihnindeki şeytanları parçalayıp hayal gücündeki çarpık mekânlarda bulunma cesaretini göstererek ikili kişiliğinin her iki tarafına da yardım etmeye çalışan psikopat kahraman Krieg'in karmaşalarla dolu zihnini keşfet.
Arms Race'de ganimet topla ya da bu uğurda öl. Yepyeni Aksiyon Becerileri ve güçlü pasif yetenekler de içeren, her Mahzen Avcısına özel ek bir yetenek ağacının gücü de seninle olacak.
BL3 kahramanları hiç Mahzen Avcısı olmasalardı ya da Children of the Vault'a katılmasalardı neye benzeyeceklerdi, gör!