Borderlands 3 Season Pass
Continue your Borderlands 3 adventure with the Season Pass, featuring exclusive cosmetic items and four story campaign add-ons with new missions and challenges!
This content is included with purchase of the Borderlands 3 Super Deluxe Edition.