Borderlands 3 - Toy Box Weapons Pack
Borderlands 3 Toy Box Weapons Pack includes Toy Guns with unique effects, and a Toy grenade mod & weapon trinket. This content is included in the Borderlands 3 Deluxe Edition and Super Deluxe Edition.