Bounty Pack 3: A Zane to Kill For is part of the new Bounty Pack 3* content, and can be purchased individually (base game required). Bounty Pack 3: Vault Card 3 is available for separate purchase, with 24 arcade-themed cosmetic items and 4 pieces of rerollable Legendary gear earned through gameplay.
Zane Flynt is dead. Wait, scratch that: it's his Digi-Clone that's been murdered, sent to that big trash folder in the sky. Now the actual Zane wants you to nab the scumbag who deleted his Digistructed twin. You'll need to do some detective work in the virtual realm, warping into a pair of classic arcade machines to hunt down the culprit.
In this all-new repeatable mission, jack into the digital realm for a neon-noir mystery as you chase leads, crack skulls, and close in on the Digi-killer. Violence is the only solution when you're up against new Glitched enemies that have a habit of swapping places mid-fight.