Bounty Pack 3: A Zane to Kill For er en del af det nye Bounty Pack 3*-indhold og kan købes separat (grundspillet kræves). Bounty Pack 3: Vault Card 3 kan købes separat og indeholder 24 kosmetiske genstande med arkade-tema og 4 legendariske genstande, der kan genrulles, som du optjener gennem spillet.
Zane Flynt er død. Vent, glem det: det er hans Digi-klon, der er blevet myrdet og sendt til den store papirkurv i himlen. Nu vil den virkelige Zane have, at du fanger svinet, der slettede sin Digistructed tvilling. Du bliver nødt til at udføre noget detektivarbejde i den virtuelle verden, hvor du skal forvrænge dig ind i et par klassiske spillemaskiner for at finde synderen.
I denne helt nye mission, der kan gentages, kan du hoppe ind i den digitale verden og opleve et neon-noir-mysterium, mens du jagter spor, knækker kranier og kommer tæt på digimorderen. Vold er den eneste løsning, når du står over for nye Glitched-fjender, der har for vane at bytte plads midt i kampene.