Pakiet Nagród 3: Zane wart grzechu jest częścią nowej zawartości Pakietu Nagród 3* i można go kupić osobno (wymagana jest podstawowa wersja gry). Pakiet Nagród 3: Karta skarbca 3 jest dostępny do kupienia osobno, z 24 przedmiotami ozdobnymi o tematyce zręcznościowej i 4 kawałkami zmiennego wyposażenia legendarnego zdobytymi podczas rozgrywki.
Zane Flynt nie żyje. Chwila, właściwie nie: to jego digi-klon został zamordowany i wysłany do tego wielkiego kosza na śmieci w niebie. Teraz prawdziwy Zane chce, żebyś dorwał gnojka, który usunął jego cyfrowego bliźniaka. Teraz musisz wykonać trochę pracy detektywa w wirtualnym świecie, przekształcając się w parę klasycznych automatów do gier, aby namierzyć winowajcę.
W tej zupełnie nowej, powtarzalnej misji ruszysz do cyfrowego królestwa, aby poznać zagadkę kryminalną neon-noir, badając tropy, rozbijając czaszki i namierzając digi-zabójcę. Przemoc to jedyne rozwiązanie, kiedy stajesz do walki z nowymi, zglitchowanymi przeciwnikami, którzy mają w zwyczaju zamieniać się pozycjami w trakcie walki.