Bounty Pack 3: Vault Card 3 er en del af det nye indhold i Bounty Pack 3* og kan købes separat (grundspillet kræves). Bounty Pack 3: A Zane to Kill For kan købes separat og indeholder en ny mission, der kan gentages, bosser og bytte.
Optjen nye belønninger gennem gameplay med Vault Card 3, herunder 24 kosmetiske genstande med arkade-tema og 4 legendariske genstande, der kan genrulles!
Hvis du spiller Borderlands 4 med et aktivt Vault-kort, får du mere bytte og XP via daglige og ugentlige udfordringer, og du kan stige i niveau i dit eget tempo (ingen tidsbegrænsninger eller udløbne belønninger her). Ved at udforske Kairos, dræbe fjender og gennemføre missioner kan du fylde dine Vault-kortfremskridt op udover dine almindelige XP!