Ödül Paketi 3: Vault Card 3, yeni Ödül Paketi 3* içeriğinin bir parçasıdır ve ayrı satın alınabilir (ana oyun gereklidir). Ödül Paketi 3: A Zane to Kill For ise tekrar oynanabilir yeni bir görev, boss’lar ve ganimetler içeren ayrı bir satın alma seçeneği olarak sunulur.
Vault Card 3 ile oyun içi ilerlemeyle yeni ödüller kazan; 24 arcade temalı kozmetik öğe ile özellikleri değiştirilebilen 4 Efsanevi ekipmanı kazanma şansı yakala!
Borderlands 4’ü aktif bir Vault Card ile oynayarak Günlük ve Haftalık Mücadelelerden ekstra ganimet ve XP elde edebilirsin. Üstelik Vault Card’larına istediğin hızda seviye atlatabilirsin - süre sınırı veya sona eren ödüller olmadan! Kairos’u keşfettikçe, düşmanları ortadan kaldırdıkça ve görevleri tamamladıkça normal XP’ne ek olarak Vault Card ilerlemen de artar!