Bounty Pack 4: Murders and Acquisitions is part of the new Bounty Pack 4* content, and can be purchased individually (base game required). Bounty Pack 4: Vault Card 4 is available for separate purchase, with 24 desert-chic cosmetic items and four pieces of rerollable Legendary gear earned through gameplay.
Levaine's been contacted by an unlikely group of potential allies: The Flock, a commune of pacifist Rippers who gave up violent slaughter for chill vibes. They've made camp in a polluted desert canyon known as the Toxic Scowl, but now their buzz is being harshed by The Blasphemers, an aggressive group of Rippers who have taken over a nearby Order facility.
In this all-new repeatable mission, help Levaine settle the score between these feuding factions and secure some powerful Order tech in the process. Along with a colorful cast of unconventional Rippers, you'll have to contend with legions of bandits who are even more berserk than usual after having licked copious amounts of contaminated salt.