Bounty-pakke 4: Murders and Acquisitions er en del af det nye Bounty-pakke 4*-indhold og kan købes separat (basisspillet kræves). Bounty-pakke 4: Vault Card 4 kan købes separat og indeholder 24 ørken-smarte kosmetiske genstande og fire stykker legendarisk udstyr, der kan genrulles, og som optjenes gennem gameplay.
Levaine er blevet kontaktet af en uventet gruppe potentielle allierede: The Flock, et fællesskab af pacifistiske Rippers, som har opgivet voldelig nedslagtning for afslappede vibes. De har slået lejr i en forurenet ørkenkløft kendt som Toxic Scowl, men nu bliver den gode stemning ødelagt af The Blasphemers, en aggressiv gruppe Rippers, som har overtaget et nærliggende Order-anlæg.
I denne helt nye mission, der kan gentages, skal du hjælpe Levaine med at gøre regnskabet op mellem de stridende fraktioner og sikre dig nogle kraftfulde Order-teknologier undervejs. Sammen med et farverigt hold af ukonventionelle Rippers skal du kæmpe mod massevis af banditter, der er gået endnu mere bersærk end normalt efter at have slikket store mængder forurenet salt.