Pakiet Nagród 4: Fuzje i egzekucje jest częścią nowej zawartości Pakietu Nagród 4* i można go kupić osobno (wymagana jest podstawowa wersja gry). Pakiet Nagród 4: Karta Skarbców 4 jest dostępny do kupienia osobno, z 24 pustynnymi eleganckimi przedmiotami ozdobnymi i czterema sztukami zmiennego legendarnego wyposażenia zdobytymi podczas rozgrywki.
Z Levaine skontaktowała się niespodziewana grupa potencjalnych sojuszników: Stado, komuna pacyfistycznych odczepieńców, którzy zrezygnowali z brutalnej rzezi na rzecz wyluzowanego klimatu. Rozbili obóz w zanieczyszczonym pustynnym kanionie znanym jako Toksyczny Grymas, ale teraz ich spokój jest mącony przez Bluźnierców, agresywną grupę odczepieńców, którzy przejęli pobliską placówkę Porządku.
W tej zupełnie nowej, powtarzalnej misji pomóż Levaine rozliczyć rachunek między tymi walczącymi frakcjami i zabezpieczyć przy tym potężną technologię Porządku. Wraz z barwną obsadą niekonwencjonalnych odczepieńców zmierzysz się z legionami bandytów, którzy wpadli w jeszcze większy szał niż zwykle po zlizaniu ogromnych ilości skażonej soli.