Ödül Paketi 4: Murders and Acquisitions, yeni Ödül Paketi 4* içeriğinin bir parçasıdır ve tek başına satın alınabilir (ana oyun gereklidir). Ödül Paketi 4: Kasa Kartı 4 ayrı satın alınabilir; çöl şıklığından ilham alan 24 kozmetik eşya ve oynayarak kazanılan, özellikleri yeniden belirlenebilir dört Efsanevi ekipman sunar.
Levaine, beklenmedik bir potansiyel müttefik grubundan haber alır: The Flock. Bu pasifist Ripper komünü, kanlı katliamları geride bırakıp huzurlu bir hayata yönelmiştir. Toxic Scowl olarak bilinen kirli bir çöl kanyonunda kamp kurmuşlardır; ancak yakınlardaki bir Order tesisini ele geçiren saldırgan Ripper grubu The Blasphemers, bu sakin düzeni altüst etmektedir.
Tamamen yeni ve tekrar oynanabilir bu görevde, Levaine’in savaş hâlindeki bu gruplar arasındaki dengeyi sağlamasına yardım edin ve güçlü Order teknolojilerini ele geçirme fırsatını yakalayın. Alışılmışın dışındaki Ripper karakterlerinden oluşan renkli bir kadro size eşlik ederken, kirli tuzun etkisiyle her zamankinden de vahşileşmiş haydut lejyonlarına karşı mücadele edeceksiniz.