Vault Card 4 lets you earn new rewards through gameplay, including 24 cosmetic items and four pieces of rerollable Legendary gear to unlock!
Bounty Pack 4: Vault Card 4 is part of the new Bounty Pack 4* content, and can be purchased individually (base game required). Bounty Pack 4: Murders and Acquisitions is available for separate purchase, with a new repeatable mission, bosses, and loot.
Earn new rewards through gameplay with Vault Card 4, including 24 desert-chic cosmetic items and four pieces of rerollable Legendary gear!
Playing Borderlands 4 with a Vault Card active gives you more loot and XP via Daily and Weekly Challenges, and they can be leveled up at your own pace (no time limits or expiring rewards here). By exploring Kairos, killing enemies, and completing quests, you'll fill up your Vault Card progression in addition to your regular XP!