Zdobywaj nowe nagrody podczas rozgrywki z Kartą Skarbców 4, w tym 24 przedmioty ozdobne w stylu pustynnej elegancji i cztery zmienne części legendarnego wyposażenia!
Granie w Borderlands 4 z aktywną kartą skarbców zapewnia więcej łupu i PD dzięki dziennym i tygodniowym wyzwaniom, których poziom możesz podnosić we własnym tempie (bez limitów czasowych i wygasania nagród). Eksplorując Kairos, zabijając wrogów i wykonując zadania, poza zwykłymi PD będziesz również realizować postępy w karcie skarbców!