Wreak more havoc across Kairos with these four separate post-launch DLC packs, each featuring new cosmetics, weapons, enemies, and more! The Bounty Pack Bundle is included with the Deluxe and Super Deluxe Editions of Borderlands 4.
Put your skills to the test with exciting missions to conquer, powerful loot to collect, and deadly enemies to eliminate.