Tag nye udfordringer op, og optjen nye belønninger i Borderlands 4 med Bounty Pack-pakken.* Gå endnu mere amok på tværs af Kairos med disse fire separate DLC-pakker efter udgivelsen, som hver indeholder nye kosmetiske genstande, våben, fjender og meget mere. Bounty-pakken er inkluderet i Deluxe og Super Deluxe Edition af Borderlands 4.