Podejmij nowe wyzwania i zdobądź nowe nagrody w grze Borderlands 4 z Zestawem Pakietu Nagród.* Siej jeszcze większe zniszczenie na Kairosie dzięki czterem oddzielnym pakietom DLC dostępnym po premierze, z których każdy zawiera nowe przedmioty kosmetyczne, bronie, wrogów i nie tylko! Zestaw Pakietu Nagród wchodzi w skład wersji Edycja Deluxe i Edycja Super Deluxe gry Borderlands 4.